Tak tau nak Cakap apa

2
Blogger Famous Datang Komen
Assalamualaikum ...  Sori sangat sebab lama ayza tak bukak my blog comell ni .. My FB kna hack ..macam macam dugaan yg ayza perlu hadapi bulan 10 ni .. Ayza redha sahaja ..


Yang mampu senyum je laaa .. Giveaway pun tak dapat sambutan .. so batal kan saja . Ayza pegi blog Aimi Wardina , tegok tengok dia dah batalkan segmen tu ..


Comel tak my pou .. * Edit lahh * Aiyeyeyeyeye .. sori laa .. blog ayza kerjanya Giveaway / segmen .. yang tu je ... Kesian hampa semua .. masuk blog ayza segmen/giveway yang tu je kan .. Nak buat macam mana dah minat .. 


                                       

Ayza suka sangat dia nyanyi...sedap .. sedap ? Merdu laa .. try laa dengar .. Tifanny Alvord - Boyfriend ..

Yang tu je kut Yang ayza nak cerita .. Byee .. Assalamualaikum ..

Lots of Love ,

Ayza Adlyana

2 comments:

adrianna syaz said...

Ayza..pou tu yg comel tu poop dia..siap ada mata lg.hehe