Angry .......... Buddyz

2
Blogger Famous Datang Komen
Assalamualaikum , dan salam sejahtera*ehh , mcm pembaca berita lahh pulak kn ?*

Sekarang ni hati Ayza tengah panas dengan kak Aimi ...

Nak tahu rahsianya kenapa hati Ayza dengan kak Aimi panas ?...

Kunjungi SINI .. ... 

Memang parah lahh .. * dah latuhh *



Haiii =DD

... nak cerita ni you *gedikss*

Ayza Ada tiga buddyz .. .. serius baik gila dengan 3 orang nii .. Ngeee

Nak tengokk :-

Jeng Jeng jeng


 Nor Azyyati  Aina Binti Nor Azman


Mas Hanini Binti Mohd Hasni


Farah Ayunni Binti Mazlan

That 's it .. Tu laaa .. memang best laa .. yg pakai purdah tu usatzah ayza dekat KAFA ..

And ... Kami cipta lagu .. DSFC <------ Tajuk lagu .. Macam kids je lagu nii ..

Donald Duck

Quack , Quack , Quack

Shushimi

Emmm , Sedapnya

Naik Feri

Ehhh , naik aeroplane lagi best

Chocki Chocki

Buuuuuuuuuuuuuuuuuu ...

Nak kene diorang nii ..



So peliks kann ? ..tapi takpalahh .. klau nak ikutkan kami lahh yang paling gangster dalam kelas ..

Grrrrrrrr ... *sound harimau tuu*

hahahahahha

Byee , Assalamualaikum


2 comments:

Nur Irdina said...

sabar banyak2 je ye dik . dia jeles tu . akak dulu pon pernah kene tuduh belagak sebab ramai followers padahal akak tak kesah pon berape followers akak .

#nanti mesti dia dapat balasan balik . padan muka dia xD

ayza adlyana said...

Hurmm .. maseh kak bgi sokongan ... follower ayza sikit je kot .. :'(