Erkkk

11
Blogger Famous Datang Komen
Assalamualaikum .. haaa .. tengok .. kaler ayza type pun dh bertukar kaler PINK .. Aiik .. knapa yea ?? ..

Hmmm .. Come baby .. nk cerita nii..

Erkk Ayza dah GIla?

Okk .. dah banyak hari dah ayza menjadi gila .. peliks laaa .. Hurmmm ... Okkay ... Ayza memang banyak gelak .. 


Memang gelak laa .. Gelak sampai letih sangat2 ... And , Ada 1 hari tu kan .. Ayza letih sampai kaki lengah , sakit kepala , rasa macam nak demam(tu laa , gelak sangat , padan muka .. hahahahahaha) ... Memang penat lahh ... Tapi kerja sekolah Ayza boleh siap .. Pastu kan .. Ayza kan solat .. pastu Ayza boleh gelak ..

Sampai Ayza sendiri tak boleh nak fokus ...


Pastu .. keesokannya .. Ayza mengantuk sangat2 .. sampai Abah ayza panggil pun .. Ayza cakap camni
" Sat laaa Abah .. ngantuk niii " .. pastu abah cakap " tu laaa .. semalam tidur lewat " .. What !! ... tidur lewat /.. ayza tidur pukul 10 malam .. tu habis awal la tuh .. kalau tak pukul 12 malam baru pengsan tau ( tidur ) .. haaa .. itulah akibatnya gelak sangat .. bila Ayza dah berhenti gelak , baru ayza dah ok sakit kepala .. semua tu lahh .. tapi lengah kaki belum lagi ..  

Dah laa , Malas nak tulis panjang2 .. nanti semua orang boring pulakk ... kan,kan .. Yang tu Je lah yang Ayza nak cerita .. Ekekekeke .. : P

Byee


11 comments:

siti zahara said...

tomelnya baby tu..hehehe
tpi bila gelak sgt2 owg kata nanti nak nangis..betul ke..^_^

Nur Irdina said...

Hahaha . Lawak la baca cerita ayza ni. Akak pun suka gelak banyak2. Tak tau kenape. Kadang2 tu kawan2 akak cakap akak ni dah mereng. Hahaha xD

Niena Reen said...

hmm. tak pernah lagi lah terjadi kat sy tak ada apa2 nak gelak. tp selalunya klu sy gelak kuat2 or muka nampak ceria sebenarnya hari tu lah hati sy tgh sedih gila. :)

ayza adlyana said...

@siti :: yup , serius cute .. entah laa pulak .. tapi ayza gelak bnyak tak nangis pun .. :D

ayza adlyana said...

@irdina :: .. Ehh , cerita akak lagi lawak lah .. hewhew ... kita sama .. ramai org ckp ayza gila ... sedih pulak kite ni .. nk buat cmna .. dh nk tergelak ... takleh nk tahan

ayza adlyana said...

@Niena:: .. oooo .. feeling laa tuu .. :)

Aimi Wardina ♥ said...

Ayza, makan ubat x lagi? Ayza dah gila ni xD hehe

Fatanah Khirizan said...

haha,lawak pulak baca entry ni... XD

joehaz said...

taip je panjang2 cite ni. kan blog Ayza :)

Nisa said...

Gelak sopan-santun ya? :D